vrijdag 16 oktober 2015

Lekkere pompoen

Even dit blog ook weer nieuw leven inblazen, want het is een eeuwigheid geleden dat ik nog eens iets met foto's heb gedaan. Eindelijk nog eens een scrap gemaakt!

Dit is een foto die ik al lang liggen had en nu heb ik er eindelijk eens een kleine scrap van gemaakt op canvas. Hoort bij de tijd van het jaar...


Ons Beetleke met een kleine pompoen. Of ze het echt zo lekker vond, betwijfel ik... maar ze had er in elk geval plezier mee!

Met deze scrap wil ik meedoen bij Cards & Scrap #28 - Creatieve Lettering!

Ben benieuwd naar jullie reacties! Groetjes, Gina 

1 opmerking:

  1. Hoi hoi
    Wat een super leuke layout heb je gemaakt en een pracht foto. Top top top.
    Super dat mee heb gedaan met cards and scrap.
    Ik zou zo zeggen meer bloggen .

    BeantwoordenVerwijderen