zaterdag 7 maart 2015

Sweet, love, smile...

Eindelijk nog eens een scrappagina !

Op het Cards and Scrap Challenge Blog willen ze een scrap zien met washi tape. Op hun blog vind je zelfs een aantal workshops hoe je je eigen washitape kan maken. Die ideetjes moet ik zeker onthouden, maar hier heb ik er toch maar gebruikt die ik in de Action heb gevonden :)

Hier is mijn scrap. Uiteraard staat ons Beetleke weer in de hoofdrol!



Is het geen schatje ? So sweet..., she makes you smile..., what's not to love about her... ?

5 opmerkingen:

  1. Wat een mooie layout heb je van de challenge gemaakt. Complimenten :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele mooie lo.
    Groetjes Stieneke.

    PS: ben volger geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat washi tape van de Action doet het ook heel leuk op je layout! Lekker fleurig en in combinatie met zwart, helemaal leuk!
    Gezellig dat je meedoet met de scrapuitdaging van C&S!
    Groetjes, Minke.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi felle kleuren gecombineerd met de foto van je hond. Dank voor het meedoen aan de challenge van C&S. Groetjes Mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ook ik even genieten van je scraps,

    groetjes nel

    BeantwoordenVerwijderen